قوانین و مقررات همتاکار

در صورتی که نمیخواهید اطلاعات شما عمومی شوند و مورد استفاده همگان قرار گیرند از بارگذاری آن در همتاکار خودداری کنید. در غیر این صورت مدیریت همتاکار مسئولیتی در قبال انتشار اطلاعات شما ندارد.

مالکیت فایلها و اطلاعاتی که بر روی همتاکار بارگذاری میکنید یا باید به شما تعلق داشته باشد یا باید اجازه نشر آن را داشته باشید. در غیر این صورت مسئولیت انتشار آن بر عهده فردی است که آن را بارگذاری کرده است.

ویدئوها به ترتیب ارسال بارگذاری خواهند شد، بنابر این اگر اصرار دارید که بالاتر از دیگران دیده شوید در ارسال ویدئوها عجله کنید.

ویدیوها و فایلها نباید با شئونات اخلاقی و عرف جامعه اسلامی مغایرت داشته باشند.

حتما برای فایل و ویدئو ارسالی از توضیح کامل و برچسبهای مرتبط استفاده کنید که توسط سایر کاربران بهتر دیده شده و مورد استفاده قرار گیرند.

حق تبلیغ در ویدئوهای شما برای مدیریت همتاکار محفوظ است ولی شما هم میتوانید برای تبلیغات، از 8 ثانیه آخر ویدیوی خود استفاده کنید

همتاکار در قبال علمی یا غیرعلمی بودن، ممکن یا ناممکن بودن و صحت و سقم پروژه‌هایی که بر روی این سایت تعریف می‌شوند، مسئولیتی ندارد. به عبارت دیگر، همتاکار یک زیرساخت اینترنتی برای تسهیل و شتابدهی فرآیند کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید است و مسئولیتی در قبال درست یا غلط بودن این پروژه‌ها ندارد.

همتاکار در قبال توانمندی یا ضعف مدیران و بنیان‌گذاران باشگاه‌ها هیچ مسئولیتی ندارد و پاسخگوی مسایل مالی یا مدیریتی باشگاه‌ها نخواهد بود. به عبارت دیگر، همتاکار یک زیرساخت اینترنتی برای معرفی و تشکیل باشگاه‌های کارآفرینی است و مسئولیتی در قبال عملکرد باشگاه‌ها ندارد.

در صورتی که بین مدیر یا اعضا پروژه یا باشگاه اختلافی بروز کند مسئله از طریق سه نفر داور مرضی الطرفین که توسط طرفین دعوا انتخاب می‌شوند حل و فصل خواهد شد و در غیر این صورت دعوا از طریق مراجع قانونی ذیربط پیگیری خواهد شد. در هر صورت مدیریت همتاکار مسئولیتی در قبال دعاوی احتمالی ندارد و مداخله نخواهد کرد.

هر نوع پرونده و مشکلی که در باشگاه‌ها یا پروژه‌های همتاکار بروز کنند مانند پرونده‌های مرتبط با قانون کار، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دعاوی اشخاص ثالث و … متوجه مدیر باشگاه یا پروژه است و مسئولیتی برای همتاکار نخواهد داشت.

فضای گفتگویی که در هر باشگاه یا پروژه با عنوان “نظرات کاربران” ایجاد شده است صرفا برای گفتگو در مورد باشگاه یا پروژه مربوطه است و هر نوع گفتگوی دیگر در این فضا مجاز نمی‌باشد. مواردی از قبیل ارسال پیام و محتواهای غیراخلاقی یا نامربوط، استفاده از ادبیات غیرمؤدبانه، انجام هرگونه تبلیغات و ارسال پیام‌های انبوه، و … در صورتی که توسط کاربران گزارش شوند، مورد بررسی قرار گرفته و  ممکن است منجر به تعلیق موقت یا مسدود شدن دائمی کاربر متخلف شود. تعلیق شدن یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف صورت گرفته و به تشخیص مدیریت همتاکار صورت می‌گیرد. حق نظارت بر گفتگوها و نظرات کاربران توسط کارشناسان همتاکار، نظارت ماشینی یا نظارت توسط مدیر باشگاه یا پروژه برای مدیریت همتاکار محفوظ است.

لازم است کاربران هنگام باز کردن لینک‌های ارسال شده توسط کاربران دیگر احتیاط لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری‌های اینترنتی قرار نگیرند. همتاکار هیچ گونه مسئولیتی در قبال وقوع فیشینگ و کلاهبرداری‌های اینترنتی توسط کاربران ندارد.

همتاکار تابع کلیه قوانین موضوعه کشور به‌خصوص قانون تجارت الکترونیک است لذا هر رفتاری که متضمن نقض هریک از قوانین کشور باشد مجرمانه تلقی می‌گردد و قابل پیگیری است.

توصیه می‌شود کاربران اطلاعات شخصی خود که نامرتبط با باشگاه‌ها و پروژه‌ها می‌باشند را ارسال نکنند.

هر نوع تخلفی که در فایلها، ویدئوها یا نظرات مشاهده کردید، گزارش خود را از طریق ایمیل

info@hamtakar.ir

برای مدیریت همتاکار ارسال نمایید تا قابل رسیدگی باشد.

مدیر باشگاه یا پروژه اقرار می‌نماید مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه 1337 نمی‌باشد و متعهد می‌گردد تا پایان فعالیت باشگاه یا پروژه هیچ یک از افراد مشمول قانون فوق را ذینفع نسازد و اعلام می‌دارد از مفاد قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد و آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه اطلاع کامل دارد و می‌داند در صورت ارتکاب هر یک از تخلفات مندرج در آن، علاوه بر لغو توافق نامه و تضمین انجام تعهدات، از عقد توافق نامه با دستگاه‌های دولتی از دو تا پنج سال محروم و برابر مقررات به مراجع قضائی معرفی خواهد گردید.

مدیر باشگاه یا پروژه موظف است حداکثر ظرف 48 ساعت سوالات و نظرات کاربران را پاسخ دهد در غیر این صورت از سوی مدیریت همتاکار به وی تذکر داده خواهد شد و پس از سه بار تذکر، جریمه نقدی یا غیر نقدی اعمال خواهد شد. میزان جریمه توسط مدیریت همتاکار تعیین می‌شود.

کاربری که در همتاکار ثبت نام می‌کند برای اطلاع و استفاده از محتواها و فایلهای همتاکار هزینه پرداخت می‌کند و می‌پذیرد صرفاً استفاده‌کننده از محتواهای بارگذاری شده در سایت همتاکار است و هیچ‌گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با همتاکار ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد. همچنین، هیچکدام از مدیران، بنیان‌گذران و اعضا باشگاه‌های کارآفرینی با سایت و مدیریت همتاکار ارتباط استخدامی ندارند.

در صورتی که به عنوان همکار همتاکار(بازاریاب) با این سایت وارد همکاری شدم ضمن پذیرش همه قوانین و مقررات همتاکار اذعان می‌کنم که هیچ رابطه استخدامی با این سایت و مدیریت آن ندارم و به منظور نشر بیشتر فرصت‌های خلق ثروت و جذب افراد بیشتر با همتاکار همکاری می‌کنم و از این طریق درصدی از هزینه ثبت نام افراد را طبق تعرفه‌های همتاکار دریافت می‌کنم.

کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته‌شده در زمان ثبت‌نام را به‌صورت صحیح و به‌روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، همتاکار مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌گیرد.

همتاکار متذکر می‌شود که تمام حقوق مالکیت فکری متعلق به آن شامل: نحوه مدیریت سایت، محتواهای بارگذاری شده، طراحی ظاهری آن (feel and look) ازجمله علائم تجاری، لوگو، قالب سایت، اثراتی که تحت حمایت قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب 1347 هستند، متن، گرافیک، دکمه‌ها، تصاویر، صداها، کلیپ‌های تصویری، داده‌های گردآوری‌شده و نرم‌افزار محفوظ است و متعلق به موسسه محیط توسعه فناوری دانش و اطلاعات گفتمان سوم است و هر نوع بهره برداری از این حقوق بدون اجازه این موسسه غیرقانونی و قابل تعقیب در مراجع قضایی خواهد بود. سایر قوانین کشور نظیر قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382، قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب 1347 و قانون جرائم رایانه‌ای مصوب 1388 در این سایت ساری و جاری است.

مستفاد از ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی و بند ه ماده 1 آیین‌نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، مقررات مرجوعی مشمول محصولات همتاکار که بنا بر طبیعت آن‌ها امکان باز پس دادن آن‌ها وجود ندارد نمی‌شود، اما سایت همتاکار در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده در صورت تحقق یکی از موارد زیر ظرف مدت 6 ماه از تاریخ ثبت سفارش، مجوز بهره‌برداری از محصول خریداری‌شده را لغو و مبلغ پرداخت‌شده را به کیف پول خریدار مسترد می‌نماید:

– عدم پاسخگویی لینک اتصال به فایل‌های باشگاه یا پروژه‌ای که کاربر اقدام به عضویت در آن نموده است.

–  باز نشدن همه یا برخی از فایل‌های باشگاه یا پروژه‌ای که کاربر اقدام به عضویت در آن نموده است.