خلاصه جلسه معرفی تریگاپ

معرفی رابط با همتاکار

سلام، من عضو سایت همتاکار شده‌ام. عضویت در این سایت رایگان است ولی به عنوان یک عضو فعال همتاکار باید فرصت‌هایی که در این سایت معرفی می‌شوند را به دیگران منتقل کنم به این امید که شاید در زندگی آنها گشایشی ایجاد شود. در نظر دارم شما یکی از کسانی باشید که من اطلاعات همتاکار را برای او می‌فرستم. لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا من در همتاکار به عنوان یک عضو فعال شناخته شوم. زیر پرسشنامه، یکی از فرصت‌های کسب و کار برای استفاده شما یا اطرافیانتان ارایه شده است. اول خودتان آن را ببینید، اگر مفید بود شما هم این صفحه را منتشر کنید و در زمره اعضا فعال همتاکار قرار گیرید.
اول مشخصات من را بنویسید. (به عنوان رابط شما با همتاکار)(Required)
حالا نوبت خودتان است.(Required)
لطفا با دقت بنویسید تا برای ارسال ایمیلهای بعدی مشکلی پیش نیاید.
اگر تا 48 ساعت آینده پیامی از طرف همتاکار برای شما ارسال نشد لطفا به info@hamtakar.ir اطلاع دهید.

(این مطلب برای آن گروه از اطرافیانتان که میخواهند کارآفرینی کنند، مفید است)

در یکی از جلسات باشگاه گفتمان سوم، آقای مهندس داود دهقان مدیر تریگاپ اصفهان دعوت شدند و با اعضا باشگاه در مورد خدمات تریگاپ گفتگو کردند. متن زیر خلاصه این جلسه است. ویدئو کامل جلسه در سایت همتاکار در باشگاه گفتمان سوم بارگذاری شده است.

 

تریگ‌آپ از قدیمی‌ترین شتابدهنده‌های ایران است که در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد فعالیت دارد، 53% از تیم‌های پذیرش شده در این شتابدهنده در حال فعالیت هستند که در نوع خود آمار قابل قبولی می‌باشد.

تریگ‌آپ در شبکه همکاران خود شرکای کلیدی مانند شرکت‌های فناپ، داتین، شناسا و بانک پاسارگارد را دارد.

حمایتهای تریگ‌آپ از تیم‌های کارآفرین و استارت‌آپ‌ها شامل:

پذیرش اولیه در دوره پیش شتابدهی (کاملا رایگان) به مدت دو ماه و استفاده از فضای کار اشتراکی، امکانات، آموزش، مشاوره و … در این دو ماه هیچ سهام یا پولی بین طرفین رد و بدل نمیشود و فقط برای آشنایی اولیه است.

بعد از این مرحله تیم‌های موفق وارد دوره شتابدهی می‌شوند که در این دوره میتوانند 800 میلیون تومان سرمایه شامل 400 میلیون سرمایه نقدی و 400 میلیون سرمایه غیر نقدی جذب کنند. مدت دوره شتابدهی 9 ماه است و در این 9 ماه غیر از سرمایه از خدمات دیگری مانند ارزش‌گذاری، منتورشیپ و … بهره مند میشوند.

این 800 میلیون سرمایه در ازای 15 درصد سهام شرکت پذیرش شده است، یعنی ارزش تقریبی یک شرکت جدید در تریگاپ حدود 5 میلیارد و سیصد میلیون تومان برآورد می‌شود.

البته بعد از این 9 ماه و بعد از یک ارزش‌گذاری جدید تیم‌ها می‌توانند 4 میلیارد تومان دیگر جذب کنند.

پذیرش تریگ‌آپ در حوزه‌های مختلف و متنوع است مانند:

فناوری‌های مالی، رباتیک، کشاورزی، بلاکچین، سلامت و درمان، اینترنت اشیا، انرژی، تجارت الکترونیک، گردشگری، هوش مصنوعی، فناوری‌های نو، سبک زندگی

علاوه بر حمایت از تیمهای کارآفرین، تریگ‌آپ یک اقدام عام المنفعه به مثابه یک مسئولیت اجتماعی انجام داده است و یک سایت به نام trigate.ir ایجاد کرده‌ و مباحث مهم آموزشی مهمی را برای استفاده همگان در آن بارگذاری کرده‌اند.

این شتابدهنده هم مانند سایر شتابدهنده‌ها بعد از مدتی شرکت‌هایی که ایجاد کرده است را می‌فروشد و از آنها خارج می‌شود.

اگر این مطلب میتواند در زندگی دیگران گشایشی ایجاد کند، آن را منتشر کنید.

لینک کوتاه شده این صفحه را همین زیر میتوانید ببینید و کپی کنید.

ارسال دیدگاه